امروزه با پیشرفت فن آوری ، استفاده روزافزون از خطوط تلفن توسط مشاغل جدید و فروشگاه های آنلاین افزایش یافته است. فرقی نمی کند که شما سالهای زیادی یک شرکت نوپا یا شرکت آنلاین موفق باشید. با این حال برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به یک یا چند خط تلفن نیاز دارید.

PBX اینجاست تا با ایجاد بستری برای مدیریت بهتر خطوط تلفن به شما در گسترش شرکت کمک کند. در این مقاله به مزایا و کاربردهای دستگاههای مرکزی خواهیم پرداخت. ضروری ترین چیز در یک شرکت موفق و با ثبات ارتباط مداوم و مداوم با مشتریان است. این در چارچوب یک شبکه مخابراتی کارآمد و انعطاف پذیر امکان پذیر است.

در هر محیط سازمانی یا شرکتی ، ما از صرافی برای داشتن یک شبکه ارتباطی کوچک استفاده می کنیم تا بتوانیم ارتباطات بین افراد را در قسمت های مختلف برقرار کنیم.

سانترال

استفاده از خطوط پاسخ محدود اما بی امان با کمترین هزینه و نیروی انسانی مورد نیاز گزینه ای است که کلیه شرکت ها و شرکت ها را ترغیب به استفاده از سیستم مرکزی می کند. اما مفهوم پیشرفت در موضوع اصلی چیست و چه تاثیری در محیط کار و ارتباطات دارد؟

این مراکز تماس تلفنی مفید با توجه به درخواست مشتریان در بازار موجود است و توسط افراد ، شرکت ها و سازمان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز تماس یا اصطلاحاً صرافی ها از گذشته تا به امروز دستخوش تحولات و تغییرات زیادی شده اند ، به طوری که امروزه اینترنت و مبادلات هوشمند از قدرتمندترین مبادلات در جهان هستند و از امکانات بی نظیری برخوردار هستند. از نظر کیفیت و مدیریت تماس آنها به مردم خدمت می کنند.

چندین شرکت در تولید مراکز تماس تجاری و غیر تجاری مشارکت دارند که در این میان شرکت های پاناسونیک به دلیل تولید دستگاه های پایدار و با امنیت بالا توانسته محبوبیت بیشتری در میان شرکت ها و سازمان ها به دست آورد.

PBX از چه چیزی استفاده می کند؟

به طور کلی می توان گفت که برنامه اصلی PBX در مدیریت خطوط تلفن است ، اما این تنها برنامه نیست. در اینجا برخی از مزایای PBX ذکر شده است:

امکان ارتباطات داخلی رایگان و سریع

ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها

امکان ضبط و ردیابی تمام تماس های دریافتی

ماشین پاسخگو

هزینه خطوط مخابراتی را کاهش دهید

امکان صبر چند نفر پشت هر خط

کنترل و کنترل بهتر خطوط

امکان ارتباطات داخلی رایگان و سریع

PBX یک مرکز ارتباط از راه دور است که تمام خطوط ارتباط از راه دور را در یک تلفن برای شما جمع می کند. یک سانترال همچنین می تواند با ایجاد خطوط داخلی مختلف کارمندان شرکت را بهم متصل کند. بنابراین یک شماره داخلی اختصاص یافته به یک کارمند یا اتاقی اختصاص داده می شود که مدیریت شرکت یا برخی از کارمندان می توانند از طریق تماس با شماره داخلی با آن ارتباط برقرار کنند.

تعداد خطوط داخلی که PBX به شما ارائه می دهد معمولاً بیشتر از خطوط تلفنی است که با آنها وصل می شوید. به عنوان مثال ، یک نیروگاه برق که 3 خط شهری با آن وصل است می تواند 8 خط داخلی را به شما ارائه دهد.

IVR چیست؟

از دیگر مزایای تلفن سانترال وجود دستگاه پاسخگویی یا تلفن گویا است. مهم نیست شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک ، با این حال ، شما چندین بخش دارید که نیاز به استخدام یک شخص را از بین می برند. برای مثال شرکتی را در نظر بگیرید که دارای بخشهای مختلفی از جمله فروش ، خدمات پس از فروش ، مدیریت داخلی و غیره است. با استفاده از تلفن پاسخ می توانید یک تماس گیرنده را مشخص کنید تا کدی را برای اتصال به بخش مورد نظر شماره گیری کند. دستگاه پاسخگویی به مشتریان شما این امکان را می دهد تا در صورت عدم دسترسی اپراتورهایشان پیام ها و س questionsالات خود را برای شما ضبط کنند ، بنابراین هر زمان که اپراتورها بتوانند پاسخ دهند ، می توان با آنها تماس گرفت.

کنترل و کنترل بهتر خطوط

بیشتر هزینه های خطوط تلفن تماس تلفنی غیرضروری اعضای شرکت است. با کمک دستگاه مرکزی می توانید تماس کارمندان خود را با خارج از شرکت محدود کنید. در این عملکرد می توانید تعیین کنید که مثلاً با خارج از کشور یا سایر شهرها تماس نگیرید. همه اینها به شرکت کمک می کند تا هزینه ها را بهتر مدیریت کند و باعث صرفه جویی قابل توجهی در طولانی مدت شود. PBX ها بیش از 400 کد دارند که می توانید آنها را به هر شکلی پیکربندی کنید.

هزینه خطوط مخابراتی را کاهش دهید

همانطور که در بالا اشاره شد؛ نرم افزار سانترال به شما امکان می دهد در بسیاری از موارد از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، قسمت خدمات پس از فروش فقط به تماس های مشتری پاسخ می دهد ، بنابراین می توانید تماس های خطوط خدمات پس از فروش خارج از شرکت را با کمک PBX مسدود کنید.

با گذشت زمان ، شرکت شما بیشتر و بیشتر رشد می کند ، بنابراین مسلماً برای کارایی بهتر باید با همه کارمندان ارتباط برقرار کنید ، در این صورت PBX با خطوط داخلی رایگان به شما کمک می کند. ضبط تمام مکالمات تلفنی یکی از مهمترین ویژگیهای سانترال است. این ویژگی که بسیاری از شرکت ها در خدمات پس از فروش برای اطمینان از رضایت مشتری استفاده می کنند ، به مدیریت مجموعه اجازه می دهد تا از برخورد مناسب اپراتورها با مشتری اطمینان حاصل کند ، همچنین شکایات و توصیفات را بررسی کنید. پرداخت.

اپراتورها به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند. با افزایش ظرفیت دستگاه مرکزی ؛ تلفن مورد نیاز نیز پیشرفته تر و با خدمات بهتر خواهد بود. انواع سانترال:

سانترال دیجیتال

سانترال هیبریدی

PBX تحت شبکه Sip


سیگنال

توضیحات اوج درباره نرم افزار ارتباط با مشتری

امکان ضبط و ردیابی تمام تماس های دریافتی توسط نرم افزار سانترال

نرم افزار نگهداری و تعمیرات و دانلود رایگان نرم افزار pm

شرکت ,، ,خطوط ,یک ,کند ,ها ,می توانید ,ها و ,شرکت ها ,می کند ,می دهد ,ارتباطات داخلی رایگان ,امکان ارتباطات داخلی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Daniel's collection بزرگترین و معتبر ترین پایگاده تهیه داده های جغرافیایی مشاوره تخصصی فصل چهارم پایان نامه هفدهمین «جشنواره فیلم فجر تهران» در مشهد narvaniplus Danielle یکم بیشتر بمون mohamadrezapichi poonehbflowers اشراق